Fabuła

Uczestnicy Gry budzą się ze śpiączki w budynku położonym trzynaście tysięcy metrów nad ziemią. Nie ma w nim żadnych drzwi prowadzących na zewnątrz, a za niewielkimi, okrągłymi okienkami widać jedynie linię chmur. Żaden z graczy nie pamięta, kim był wcześniej, jak się tu wziął i kto za tym wszystkim stoi. Nie wie też, ile ma lat i skąd pochodzi, nie zna nawet swojego imienia i nazwiska, które najwidoczniej zniknęły w odmętach wypranego ze wspomnień mózgu.

Może chociaż strój, który ma na sobie, w jakiś sposób mu podpowie? Kim był, co lubił, jak wyglądał jego styl? Niestety nie, nic z tego. Każdy uczestnik ubrany jest tak samo i bynajmniej nie jest to zwykły zbieg okoliczności. Biała bielizna i skarpetki, niebieski kombinezon idealnie dopasowany do sylwetki oraz białe sportowe buty – tylko to pozostawiono uczestnikom. Kobiety w swojej szafie znajdą jeszcze kilka niebieskich gumek do włosów, jeśli będą chciały je związać, ale nic więcej. Wszystko jest idealnie czyste i pozbawione jakichkolwiek śladów.

Co zatem widać? Jedynym znakiem rozpoznawczym graczy jest unikalny kod kreskowy, wytatuowany na wewnętrznej stronie lewego nadgarstka. Każdy z nich ma pod sobą inny ciąg cyfr, na pierwszy rzut oka dość niezrozumiałych...

Więc co w takiej sytuacji ma zrobić gracz? Jak się stąd wydostać? Jaki jest cel domniemanej Gry? Otóż odpowiedź jest prosta: uczestnik musi dowiedzieć się, kim jest, jak się nazywa i jak brzmi jego historia, a wtedy wygra i zdobędzie nagrodę w postaci wolności. Jak to zrobi, będąc tu, w przestworzach? To wszystko zależy już od niego.

Nie ma żadnych zasad. Jest tylko Gra.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz