Ghost

WYGLĄD

Odbicie w lustrze podpowiada mu, że ma dwadzieścia parę lat, ale może po prostu tak dobrze się trzyma. Swoją budowę ciała określiłby mianem przeciętnej, choć widać, że kiedyś musiał ćwiczyć, żeby uwidocznić mięśnie. Włosy w kolorze blondu, oczy niebieskie, na ciele kilka pieprzyków i niewielkich blizn, poza tym żadnych cech szczególnych, z których mógłby się czegoś dowiedzieć. Tatuaż tylko jeden — na nadgarstku, lecz on nie odróżnia go od żadnej osoby tutaj. No, może oprócz tego ciągu cyfr zapisanego pod spodem, którego tak czy owak nie rozumie. Data urodzenia, PESEL, kod pocztowy...? Pomysłów przyszło mu do głowy już kilkanaście, problem tylko w tym, że nie wie jak sprawdzić, czy w czymkolwiek miał rację.

KOD NA NADGARSTKU

99413912510157

CHARAKTER

Nie rozumie sytuacji, w jakiej się znalazł. Wątpi, żeby którykolwiek z otaczających go „współgraczy” rozumiał. Pozostaje czujny, ale nie jest całkowicie nieufny — świadomość, że sam zgodził się na taki stan rzeczy, daje jakieś ukojenie, z którego nie potrafi zrezygnować. Woli zastanawiać się nad tym, jak się o sobie czegoś dowiedzieć, jak zdobyć jakąś przewagę nad innymi niż pogrążać się w paranoi, że to wszystko to jedno wielkie kłamstwo i nikt nigdy nie wyjdzie stąd żywy. Parę niejasnych strzępków informacji, które dotąd otrzymał, tak naprawdę nie mówi mu zbyt wiele, ale może lepiej tak, niż jakby miało się nagle okazać, że jego ufność pogrąży go szybciej niż pozostałych...

10 komentarzy:

  1. Witaj w Grze, Ghost. Baw się dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. [Cześć! Witamy na blogu. Nie przejmuj się małym ruchem, ludzie wyjeżdżają na wakacje, dorabiają sobie, więc jest tu trochę ciszej, ale żyjemy. Chętnie zaproponuję wątek, jeśli tylko Thor Cię nie odstraszy ;)]

    Thor

    OdpowiedzUsuń
  3. [Cześć! Miło widzieć nową twarz na blogu - mam nadzieję, że będziesz się świetnie bawić i razem z nami rozwiązywać zagadki stacji :) Zapraszam do siebie do wątku i zróbmy jakiś rozpierdziel na stacji, bo why not? Hahaha]

    Riddle

    OdpowiedzUsuń
  4. [Cześć! Razem z Deltą chętnie stworzymy jakiś wątek, ale będziemy bardzo, bardzo wdzięczne za podrzucenie czegokolwiek, co mogłoby posłużyć za punkt zaczepienia. Nie gryziemy, podobno nawet miłe jesteśmy :D]

    Delta

    OdpowiedzUsuń
  5. [Przeszukiwanie wszystkiego w niecywilizowany sposób? Jestem za! Co powiesz na to, żeby przeszukać pokój Pana Jedynki jeśli dostaniemy zgodę Administracji hmm? :D]

    Riddle

    OdpowiedzUsuń
  6. [Świetnie, dopytam jedną rzecz i możemy jechać z tym koksem :)]

    Riddle

    OdpowiedzUsuń
  7. [Cześć, twój Ghost też wpisywałby się w stereotyp rasowego Aryjczyka, pozwolę sobie na czarny humor ;) Ja życzę nam przede wszystkim szampańskiej zabawy, bo o to w tym chodzi. Końcówka mojego numeru za to jest piekielnie łatwa do zapamiętania :D Co do kombinowania, to czy udzielą sobie na tyle duży kredyt zaufania, by podzielić się info o prezentach? Czy będą sobie łamać głowy na kodach? Wpadło mi jeszcze do głowy, by punktem ich poznania był wspólny seans Mechanicznej Pomarańczy wygrzebanej z tutejszej biblioteki, o ile administracja nie będzie miała nic przeciw, bo tematyka kontrowersyjna jak na warunki Gry, może wzniecić popłoch.]

    KLAUS

    OdpowiedzUsuń
  8. Przerażająca to ona dopiero będzie! Już ja o to zadbam :D Pewnie zacznę trochę z grubej rury, ale obiecałam sobie, że to będzie moja pierwsza postać-wariatka i mam zamiar dopełnić danej sobie obietnicy :D Co ty na to, żeby Ghost przechadzał się korytarzem, gdy nagle usłyszy nawoływanie Balladyny - wejdzie do pokoju, a ta kulturalnie poprosi go, żeby podsadził ją do lampy (mam nadzieję, że Baza Danych nie będzie mi miała za złe tego, że założyłam, że są one wiszące - jeśli tak to niech da znać pod tym komentarzem, a ja wykombinuję coś innego) po czym jakby nigdy nic, wyciągnie z kieszeni kombinezonu sznurówki (jeśli nie mają sznurówek niech też da znać haha) z zamiarem powieszenia się. Oczywiście, nie z powodu depresji, a raczej z chęci zwrócenia na siebie uwagi. No a w tym już raczej Klaus nie będzie chciał jej dopomóc. Zacznę, daj znać tylko, czy coś takiego ci odpowiada :)

    Balladyna

    OdpowiedzUsuń
  9. [OK! Skoro Administracja potwierdziła, ze możemy się wlamywac to od czego zaczynamy? Zapoznajemy się czy od razu robimy rozpierdziel?]

    Riddle

    OdpowiedzUsuń
  10. [Cześć! Trochę się spóźniłam, ale mimo to gorąco witam w gronie Graczy! Mam nadzieję, że z czasem Ghostowi uda się trochę bardziej poznać zarówno Grę, jak i samego siebie. Baw się dobrze!]

    Mona Lisa.

    OdpowiedzUsuń