Grasz czy nie grasz?

Po pierwsze, witamy bardzo serdecznie na odświeżonym już blogu. Oprócz szablonu zmienił się także wygląd karty postaci, dlatego te istniejące trzeba w najbliższym czasie dostosować. Najpierw jednak chcemy dowiedzieć się, kto z nami jest i chce grać dalej, a kogo już nie ma, prosimy zatem o wpisywanie się pod tym postem (dajemy Wam czas do 04/08). Dodatkowo w komentarzu możecie zaznaczyć, czy chcecie dostać nowy kod na maila i samodzielnie podmienić swoją kartę, czy my mamy o to zadbać.

Po drugie, nie chcemy zamykać bloga, jednak nie da się ukryć, że od ostatniej listy obecności aktywność była niemal zerowa i pojawiła się tylko jedna nowa postać, mimo reklam i powstania miniporadnika. Z radością przyjmiemy więc wszystkie Wasze propozycje, pomysły czy rozwiązania tego problemu, a także pomoc w reklamowaniu bloga. Tak naprawdę nie przeszkadzałaby nam mała liczba postaci, gdyby nie fakt, że w ten sposób Gra traci sens i coraz trudniej pchać fabułę do przodu, przez co prawdopodobnie szybko się znudzi – zarówno Wam, jak i nam.

10 komentarzy:

  1. Wow! Nowy szablon jest w pytkę, że tak się "prymitywnie" wyrażę - jest naprawdę super i podziwiam tak świetną znajomość html, żeby to wyglądało i działało tip top! Bardzo mi się podoba, zwłaszcza kolory i ikonki :)

    Ja z miłą chęcią nadal będę uczestniczyć w Grze i czekać na nowe zagadki oraz wątki, jeśli jakieś się znowu pojawią.

    Spróbuje podmienić kartę samodzielnie jeśli to nie problem :)

    Riddle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma najmniejszego problemu, wysłaliśmy kod na maila.

      Usuń
  2. Zgadzam się z moją przedmówczynią, przecudny szablon! Ktoś naprawdę musiał się nad nim napracować, żeby stworzyć takie cudeńko. :)

    Będę śledzić z zainteresowaniem losy graczy, choć sama niestety nie wezmę udziału - brak czasu i inne obowiązki zdecydowanie mi to uniemożliwiają. Ale będę polecać stronę!

    W międzyczasie zapraszam do siebie www.melodie-duszy.blogspot.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem i choć różnie z czasem bywa, nadal chcę uczestniczyć w grze. :) Poproszę o kod do karty na maila.
    Jeśli chodzi o szablon, to też mi się podoba, jest taki klimatyczny. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem razem z Moną, niestety muszę poprosić jeszcze o kilka tygodni urlopu - gdzieś do 16 sierpnia. Wakacje to u mnie nie najlepszy czas na grupowce. W związku z tym prosiłabym administrację o podmianę karty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem, ze ostatnio mnie i Lanca tu nie było, ale chciałabym spróbować jeszcze raz. Zgodzę się też, że szablon jest wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie karty zostały już podmienione, a urlop wpisany.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepraszam za spóźnienie, ale również zgłaszam obecność!

    OdpowiedzUsuń